Wednesday 4 December 2013

Handsocks Lace (SOLD OUT)

Assalamu'alaikum.


Handsocks atau sarung lengan ini amat sesuai digayakan bersama jubah (seperti gambar di atas), atau apa jua pakaian berlengan panjang yang tiada cuff pada hujung lengan; yang mampu menampakkan kulit pada lengan (sebahagian daripada aurat). Dengan memakai handsocks ini, kita tidak lagi ragu-ragu mahu mengambil lauk yang jauh, mahupun menahan teksi atau bas demi mengelakkan hujung lengan tertarik dan menampakkan lengan.

Handsocks lace ini bukan sahaja cantik kerana padanan lace simple di atasnya, ia juga sangat selesa dan tidak menjerut bahagian hujung berhampiran siku. Jadi kita tidak akan rasa gatal apabila menanggalkannya, insya-Allah.

Material: Soft cotton & lace

Panjang: 25cm

(Terdapat perbezaan harga mengikut kepanjangan lace.)

Isikan borang tempahan di sini: ORDER FORM
(Selepas menghantar tempahan, mohon semak emel dalam masa 24 jam. Kami akan berikan jumlah yang perlu dibayar, juga nombor akaun ke emel anda.)

PERINGATAN!

Mohon balas emel invois kami sekiranya tidak dapat membayar dalam masa 24 jam. Kami boleh reserved kod. Selepas 24 jam, sekiranya tiada pembayaran dan tiada sebarang pemberitahuan kelewatan, ia dikira batal - kami akan release semula kod kepada customer lain, dan order daripada backout buyers tidak akan dilayan lagi. Harap dapat memudahkan urusan jual beli kita. =)

Terima kasih.

* * *




Harga: RM19 sahaja, tidak termasuk pos.

WARNA BABY PINK: 
ALL SOLD OUT! 




HARGA: RM19, tidak termasuk pos

WARNA HITAM: 
ALL SOLD OUT!





HARGA: RM19, tidak termasuk pos

WARNA NUDE / SKIN WITH PINK GLITTERY LACE: 
ALL SOLD OUT!


HARGA: RM19, tidak termasuk pos

WARNA NUDE WITH FULLY NUDE COLOUR LACE: 
ALL SOLD OUT!





Harga: RM15 sahaja, tidak termasuk pos.

WARNA PUTIH (LACE DAUN HIJAU): 
ALL SOLD OUT!






WARNA HITAM:
ALL SOLD OUT!






WARNA PUTIH:
ALL SOLD OUT!



No comments: